Total

۱۵۴

۱٫۰۰

جدول( ۴-۲۷): مقدار اعتبار آزمون دوجمله‌ای فرضیه اهم سوم
ب) آزمون فرضیه‌های فرعی
در این بخش با استفاده آزمون دوجمله­ای، فرضیات فرعی تحقیق را مورد آزمون قرار می­دهیم.
همان طور که در فصل اول توضیح داده شد.این تحقیق دارای دوازده فرضیه فرعی یا اخص است که برای آزمون سه فرضیه اصلی یا اهم از آن‌ها استفاده گردیده است. هفت فرضیه فرعی اول مربوط به فرضیه اصلی اول است. دو فرضیه فرعی بعدی مربوط به فرضیه اصلی دوم می بوده و در نهایت ۳ فرضیه فرعی آخر به فرضیه اصلی سوم مربوط است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه فرعی اول توسط سئوالات ۱ و۲، فرضیه فرعی دوم توسط سئوال ۴،فرضیه فرعی سوم توسط سئوال ۳،فرضیه فرعی چهارم توسط سئوال ۵، فرضیه فرعی پنجم توسط سئوال ۶، فرضیه فرعی ششم توسط سوالات ۷ و ۱۰، فرضیه فرعی هفتم توسط سئوالات ۸، ۹، و ۱۱، فرضیه فرعی هشتم توسط سئوالات ۱۲، ۱۳ و ۱۴، فرضیه فرعی نهم توسط سئوالات ۱۵ و ۱۷، فرضیه فرعی دهم توسط سئوال ۱۷، فرضیه فرعی یازدهم توسط سئوالات ۱۸و ۱۹ و فرضیه فرعی دوازدهم توسط سئوال ۲۰سنجیده می­ شود.
کلیه مراحلی که برای آزمون فرضیه‌های اصلی به‌کاربرده شد برای آزمون فرضیه‌های فرعی نیز به‌کاربرده می­ شود. اما در اینجا برای جلوگیری از نوشتار مضاعف و ازآنجایی که تحلیل داده‌ها توسط نرم‌افزار spss انجام‌گرفته جدول آزمون دو جمله­ایی خروجی از نرم‌افزار آورده شده است. و با توجه به سطح معناداری و نسبت موفقیت فرضیات آزمون شدند و تأیید یا رد آن‌ها روبروی آن‌ها درج گردید شده است.
لذا از آنجایی که نسبت موفقیت مشاهده‌شده در نمونه­ها (جدول ۲۸-۴) از نسبت مورد انتظار (۵۰%) بزرگ‌تر است . لذا با اطمینان (۹۵%) می­توان گفت از نظر کلیه گروه­ ها مصرف­ کنندگان خدمات کارگزاری‌ها بورس کالای ایران :
۱- موقعیت جغرافیائی کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۲- مکانیزه بودن خدمات کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۳- تعداد کارکنان و پرسنل کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۴- تعداد شعب کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۵- ساعات کار کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۶- میزان اعتبار دهی مالی کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۷- شهرت و اعتبار قبلی (رزومه) کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۸- درک نیاز­های مشتری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۹- نحوه برخورد کارکنان با مشتریان کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۱۰- سرعت عمل کارکنان در اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۱۱- زیباسازی و تزئینات داخلی کارگزاری در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.
۱۲- خدمات رفاهی کارگزاری برای مشتریان در انتخاب یک کارگزاری توسط مشتری موثر است.

Binomial Test

فرضیه فرعی

Category

N

Observed Prop.

نسبت موفقیت

سطح معناداری

رد یا تأیید فرضیه

موقعیت جغرافیائی کارگزاری

Group 1

<= 3

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...